Dalsi akce v Lidlu ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Listopad 7 22:05:20 CET 2005

> Nemate nekdo zkusenoisti s
> http://www.lidl.cz/cz/home.nsf/pages/c.o.20051114.p.Startovaci_kabely
> ne ze bych chtel startovaci kabely,ale pokud  kabely maji nejaky solidnu
> prurez + kvalitni izolaci tak by to nemusela byt spatna cena za metraz
> kabelu pro velke proudy.

Nevim jak tyto ale pred casem jsem dostal podobne kabely za podobnou
cenu, kdyby mi zpusobil nejakou skodu dal by se v pravde nazvat darem
Danajskym... Kabely byly spise pro vysoke napeti nez proud, prumer
kabelu naznacoval prurez cca 4mm2 ale ten by ve skutecnosti jen cca
1,5m2 zbytek byla tlusta izolace. Kouzelne bylo i napojeni na svorky
ktere taky nejsou nic moc. Koupil jsem v Emasu (elektroinstalacni
material) poradny kabel tusim 4 nebo 6mm2 v cerne a cervene barve po 3m
tusim celkem za 60kc, a ten poradne napojil na svorky a jsem celkem
spokojen.

Pavel