Dalsi akce v Lidlu ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Listopad 7 16:42:33 CET 2005

Jak jsem psal nechci to na startovani, ale jako metraz na kabely,  pokud by
kabel byl Cu 2.5 -  5mm2 s PVC izolaci tak za 80 Kc 5m hned tak nikde
nekoupite.

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vladimír Andel
Sent: Monday, November 07, 2005 4:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dalsi akce v Lidlu ?

No ja nevim, pokud jsou na tom obrazku 50A svorky, pak ten kabel je dost
tenky (10 mm2?). Jednou mi dokonce muj automechanik ukazoval "startovaci"
kabely vyrobene z VN kabelu od svicek. Meli to u nas v mototechne, uz nevim
kdo to vyrabel. Ja mam startovaci kabely 16 mm2 a i tak je na nich pri te
delce dost ubytek. Za 6 let co je vozim, jsem je potreboval jen jednou a
jeste ne pro sebe. Ono se spis vyplati mit v poradku baterku :-)

Andel