AT24C256 Write Cycle Time

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pátek Listopad 4 16:09:46 CET 2005

> zapis PAGE WRITE max. 64B naraz, kde sa STOP CONDITION nastavi az po
> zapise vsetkych bytov. Z DS mi nie je jasne, ci treba cakat na interny
> zapis po dobu tWR po kazdom prenesenom byte (asi nie), alebo ci po STOP
> CONDITION bude interny zapis trvat len jeden krat tWR, pripadne X *
> tWR, kde X je pocet zapisanych bytov (t.j. max 64*10ms). Potrebujem
> totiz zapisat max. 192B (3 x 64B stranka) co najrychlejsie a toto mi z

Zapis PAGE trva 10ms (tento cas zalezi podle vyrobce), je jedno jestli
zapisujete pouze jeden byte, vice nebo celou stranku. Na dalsi zapis po
STOP musite pockat tech 10ms. Takze doporucuji zapsat stranku, pockat
10ms a pak dalsi.

Jeste je moznost pouzit FRAM pamet, ta zapise byte rychleji nez stihnete
prenest po I2C dalsi byte. Podivejte se na
http://ramtron.com/doc/Products/Products_detail.asp?ID=41&FamID=1 ale
pocitejte s vyssi cenou.

Pavel