AT24C256 Write Cycle Time

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Listopad 4 13:51:20 CET 2005

Dobry den,

z datasheetu I2C tejto EEPROMky
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc0670.pdf
je zrejme, ze interne casovanie zapisu 1B je tWR=10ms (napajanie 2.5 -
5V, bezna rada pamati). Toto je v DS uvedene k zapisu BYTE WRITE, teda
jedineho bytu, po platnej STOP CONDITION. Pre mna je ale zaujimavejsi
zapis PAGE WRITE max. 64B naraz, kde sa STOP CONDITION nastavi az po
zapise vsetkych bytov. Z DS mi nie je jasne, ci treba cakat na interny
zapis po dobu tWR po kazdom prenesenom byte (asi nie), alebo ci po STOP
CONDITION bude interny zapis trvat len jeden krat tWR, pripadne X *
tWR, kde X je pocet zapisanych bytov (t.j. max 64*10ms). Potrebujem
totiz zapisat max. 192B (3 x 64B stranka) co najrychlejsie a toto mi z
DS jasne nie je.

Vdaka,
miro

http://mail.yahoo.com