NF zesilovac na baterie

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Květen 30 22:30:49 CEST 2005

Dne pondělí, 30. května 2005 11:18 Marek Peca <marek@tynska.cuni.cz>
napsal(a):
> Zdravim,
>
> vylozene se stydim to sem vubec psat, zvlast po ruznych debatach o
> zesilovacich v tride A a o (ne)poslouchatelnosti ruznych A/D a D/A
> prevodniku :-), nicmene:
>
> na takove rychle zbastleni bez ambici na cistounky zvuk se hodi
> takova ta sebranka TDA20xx (~MDA20xx) -- zapojeni je jednoduche (na
> kanal 3 odpory a 2 kondiky), nekmita to, neda se na tom nic zkazit.

ale to ne, tohle ma zivit baterka!

delaji se integrovane mustkove zesilovace, roka se jim boomer nebo boom-box.
Napr. řada LM48xx a jejich klony (delaji to i u AD a TI). Maji velmi malou
spotrebu, jedou z 3,3..6V/0,5..3W. Nektere jsou i stereo, jine jen mono, maji
shutdown, sluchatkovy vystup (daly by se dat do toho walkmana), rizeni
hlasitosti a to vsechno treba jen v 8-10 vyvodovem pouzdru. Ve "vyputem"
stavu spotreba radove v uA.

mono spkr + stereo sluch.

LM4850
lm4863

jen mono:
lm48xx:
60 61 62 64 65 70 71 72 76 77 78 79 82 90 91 92 94 95

4901

dneska mozna i vic, mam tu jen 3 roky stary katalog a na webu se mi hledat
nechce - gprs :(

--

                        Jaroslav Lukesh