NF zesilovac na baterie

Saša Svobodová svobodova.alex@seznam.cz
Pondělí Květen 30 11:29:05 CEST 2005

Hezké vařící dopoledne přeju,

    já bych tam asi dala 2x LM386 a také to krásně hraje. Já tedy mám
absolutní hluch, ale pro nenáročné použití určitě stačí skoro cokoli co
hraje.

    Nebo v posledním ARA co mám je krásný návod na tranzistorový
zesilovač ze šuplíku ;-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz - max 120 znaků !!!

            ICQ:  260 344 186

Marek Peca wrote:

>Zdravim,
>
>vylozene se stydim to sem vubec psat, zvlast po ruznych debatach o
>zesilovacich v tride A a o (ne)poslouchatelnosti ruznych A/D a D/A
>prevodniku :-), nicmene:

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0521-5, 29.05.2005
Testovano: 30.5.2005 11:29:13