Vyber notebooka do 50 000,-

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Neděle Květen 29 07:04:21 CEST 2005

> To snad ne, oni tam jsou ty moduly schvalne dva, protoze
> chipset 915 umi dvoukanalovy pristup do RAM a tak kdyz
> osadite jen jeden modul jede pametovy subsystem jen na 50%

To je pravda, ale jakmile osadíte oba dva sloty,
tak rozšíření na 2x512MB docílíte pouze
tím, že se vyndá 2x256MB, no a to je dražší
a někdo již před lety tvrdil,
že : "640KB stačí pro všechny"

> 10000rpm 2.5" disky jsou neco jako veritele standy grose,
> vsichni o nich mluvi a fyzicky je nikdo nevidel :-).

To jsem bral všeobecně, ve stolních počítačích, serverech
10000rpm myslím existuje.
A 5400rpm bych fakt nebral.

> ?síťovou kartu.
> Nechci nikterak podcenovat vliv firmy 3Com a Realtek na
> Mrkvosoft, ale troufnu si tvrdit nebude vetsi ne z vliv firmy
> Intel a tak urcite nebude problem s LAN od Intelu ktera je v tomto NB.

Zažil jsem situaci, kdy kolega měl na notebooku Windows NT
a přešel na Windows 2000 Profesional a měl nejmenovanou PCMCIA
kombo kartu modem + síťovka a nechodilo mu to v Win2000
a dal to systémákovi na rozchození a ten mu po
14 dnech práce řekl, doslova : "Kup si nový hardware!"

> V cem je tech 256MB,lepsich nez 64, ktere ma pouzita ATI
> Mobility Radeon X600, krome toho , ze ma 4x tak velkou spotrebu ?

V čem je lepší, mám-li operační pamět v počítači
64MB nebo mám-li 256MB, je tu určitá podobnost,
posuďte sám.
Avšak je pravda, že za účelem spotřeby baterií
je možný určitý kompromis.
Avšak stejně jsem vždy notebook požíval
na elektrickou síť a využíval, hlavně možnost
snadného přenosu, doba na baterie, za mě cca 3 hodiny,
to bylo o ničem, ale notebook se snadno přenášel
než obdobný stolní počítač.

Martin