0,15 mm cara dps

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Květen 25 09:00:42 CEST 2005

nechavame si u nich aj osadzovat nejake mensie serie dosiek a celych
modulov a po ich navsteve v cerne sme zacali spolocne pracovat na
meracom systeme, ktory jednoducho overi zakladne elektricke parametre
dosky, takze sa daju vychytat hrube chyby v osadzovani. Na seriovu
vyrobu sa to celkom hodi...
b.