0,15 mm cara dps

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 25 00:23:44 CEST 2005

No ja ty lidi v Printedu znam a tak nejak jsem povazoval za samosrejme, ze
kdyz neco udelaji, tak to taky funguje. Jenze jak postupne zdrazovali
(predevsim u kusove vyroby), zacal jsem se poohlizet po levnejsich firmach.
Vyzkousel jsem jich nekolik. Presto ze vetsinou nemam extra naroky, pochopil
jsem ze ne vzdy se vsechno podari a dodavatel to nekontroluje, nebo povazuje
za normalni :-(  Dokonce jedna ostravska firma mi dodala jednostranne desky,
kde tu a tam byla nejaka dirka zalepena maskou a jindy zase pri pouziti
iontoveho (oplachoveho) tavidla (pri pajeni Cu plechu na desku) zacla okolo
maska opadavat.  Printed ted pro nas dela vetsinu desek a jinam davam delat
jen prototypove desky, na kterych tolik nezalezi.

Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 24, 2005 7:55 PM
Subject: Re: 0,15 mm cara dps

no asi som priklad lojalneho hyperspokojneho zakaznika, ktory vsade siri
dobre meno :-) si pomozem ked som s nimi hyperspokojny? ;-) ten cern do
hlavneho menu dorobil pan majitel po navsteve u nas, v tom nemam prsty :-)))

ale polozenu otazku som zodpovedal, plosak urobia a podla mojho nazoru
za velmi dobru cenu...

b.

p.s. velmi sa mi paci pristup pana majitela - ked je nejaky problem tak
vzdy napise co sa stalo, ake vyvodil dosledky a vzdy sa na tom celkom
pobavim. Robili sme jednu taku experimentalnu dosku a bol tam problem s
jednym spojom. Citujem:
"Záhada se odhalila. Clovek, který pripravuje data je holt jen zenská.
Vyzobala motiv (na obrázku je zlutou barvou). Prostrední vodic motivu uz
nepovazovala asi za dulezitý. Ten je vyroben s niklem (proto je na fotu
mnohem lesklejsí, i kdyz na nem je málo zlata). Pri novém svícení jen
zlatého motivu (zlutého) se svíticka netrefila úplne presne a proto tam
je mezi "zapomenutým vodicem" a motivem mezera. Nyní se na to paní Ilona
kouká a brecí."