Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Květen 23 20:55:45 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

> No oni nemaji NiMH u modelaru valnou povest (tedy az na svetle vyjimky a i
> tak je zivotnost v pro normalni smrtelniky strasna). Me osobne odesly
> modelarske NiMH AA 1400mA s povolenym proudem 10C po cca 30 cyklech.

Nebyly to clanky od Te....u, "high discharge"? Pokud jo, neprisel jsem
na to, kdo je vyrobcem a pro podezrele nizkou cenu bych je asi
nekupoval. Era ale delaji dobra...

> Jinak u beznych AA pro spotrebni elektroniku pomalu odchazim od znacky Sanyo
> - zda se ze to firma trochu neukocirovala a pohorsila se (zvlaste 2300mAh) -
> momentalne se lepsi zdaji byt GPcka.

Odjakziva mam z tehle znacky "divnej" pocit, nicmene jsem ted postavil
par sedmiclankovych sad s GP1100AFHR (byly mi doporucovany jako
"skvele") a zdaji se byt vcelku slusne (tedy az na ne zcela plochou
vybijeci krivku, ale co by clovek nechtel od NiMH...). Uvidime casem.

No a to "neukocirovani" Sanya muze klidne byt globalizacnim postoupenim
vyroby do Ciny apod., vcelku bych to ocekaval...

--
Jirka