Je specialni nabijeci obvod CCS9620 a spol. jen PIC16F628?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 23 20:32:17 CEST 2005

> 1) ono je to tak, ze NiMH clanky (o kterych tu zrejme pisete)
> se oproti NiCd pri nabijeni obecne vice hreji a ani u tech
> nejlepsich (s "modelarskou specifikaci") se stejne
> nedoporucuje nabijeni rychlejsi nez 1CA. Naopak zpomalenim
> nabijeni (rekneme na 0,3 - 0,5CA) jim jenom prospejete...

No oni nemaji NiMH u modelaru valnou povest (tedy az na svetle vyjimky a i
tak je zivotnost v pro normalni smrtelniky strasna). Me osobne odesly
modelarske NiMH AA 1400mA s povolenym proudem 10C po cca 30 cyklech. Totalne
se rozesly a nejdou v packu pouzivat. Oproti tomu treba legendarni Sanyo
N1700SCR funguji i nekolik let bez naprostych problemu.

> 3) kombinaci bodu 1) a 2) pouzivam v narychlo zbastlene
> nabijecce pro 4x AA Sanyo 2100mAh a nabijeni je zcela bez
> problemu (pouze mirny ohrev na konci). Proud je nekde okolo
> 800mA a sneslo by to klidne vic, ale zdroj (upraveny adapter
> k Nokii 5110) vetsi proud neda.

Jinak u beznych AA pro spotrebni elektroniku pomalu odchazim od znacky Sanyo
- zda se ze to firma trochu neukocirovala a pohorsila se (zvlaste 2300mAh) -
momentalne se lepsi zdaji byt GPcka.

RadekCX