Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Květen 23 12:30:20 CEST 2005

MK wrote:

> Omyl nechybi a nechybi, dokonce to ma jako vedlejsi efekt
> i dynamicky menitelny autorepeat :-)))))))))))
>
> Pokud si to znovu projdes, tak zjistis, ze to funguje trochu jinak
> -  klavesa je akceptovana pri prvnim stisku a zakmity jsou
> eliminovany tim, ze je spustena prodleva pri niz se klavesnice
> netestuje Faktem ale je, ze to bylo urcene pro interni klavesnici.
> v odstinenem prostredi. V pripade zaruseni to ma smulu a zacne
> to lapat duchy - vzdyt jsem psal ze to je pionyr :-)))))))

Aha, pardon, vsimol som si pri prvom citani, ale kym sa to dostalo do
tretieho citania (dost dlho mi trvalo pochopit, kde sa vlastne ten shift
regster naladuje) tak som na to zabudol :-)

Tak este raz: Nielenze tomu CHYBA odchlpenie (pretoze to zareaguje aj na
ten jeden chlp na vstupe), ale k tomu vsetkemu je to este aj lenive (po
zareagovani na jedno tlacitko kasle na vsetky ostatne a caka)...
;-)))) (inaksie povedane, gro obsluhy je asi naozaj v hlavnom programe).

(esteze sem nemusim poslat mojich pionierov :-)))

wek