Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Pondělí Květen 23 12:20:24 CEST 2005

> Pekne, ale chyba odchlpenie.
> V ramci skratenia obsluhy prerusenia to sice moze riesit hlavny program,
> s rizikom, ze sem-tam nieco vynecha...

Omyl nechybi a nechybi, dokonce to ma jako vedlejsi efekt
i dynamicky menitelny autorepeat :-)))))))))))

Pokud si to znovu projdes, tak zjistis, ze to funguje trochu jinak
-  klavesa je akceptovana pri prvnim stisku a zakmity jsou
eliminovany tim, ze je spustena prodleva pri niz se klavesnice
netestuje Faktem ale je, ze to bylo urcene pro interni klavesnici.
v odstinenem prostredi. V pripade zaruseni to ma smulu a zacne
to lapat duchy - vzdyt jsem psal ze to je pionyr :-)))))))

S pozdravem
MK