Zdroj 12V 8A

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Květen 23 09:34:36 CEST 2005

Jen bych chtel upozornit na novy typ lion baterii - tzv. lion-mangan. Jedna
se o klasicke clanky typu 18650, alespon co se tyka pouzdra. Cena za clanek
se pohybuje cca 330Kc.

Proti klasickym lionum maji vyrazne vyssi proud (12C trvale a spickove 20C)
a samozrejme se daji radit serioparalelne.

vice info traba na http://www.horejsi.cz/czech/akku/akkulionman.htm

RadekCX