Vodni chlazeni PC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Květen 21 16:57:57 CEST 2005

Problém u dnešních sestav je ten, že pokud nemá nádrž s vodou alespoň 20l,
tak se to prostě samo neuchladí. A ve chvíli, kdy se voda ohřeje, tak to
funguje akorát jako vodní topení. Už jsem několik takových topení viděl, je
to úplně na nic.
Navíc když HDD nemá přímý kontakt s case, tak se zahřívá daleko víc a nový
HDD tím dost značně trpí, poslední dobou nejvíc asi Seagate...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death