Aka sa da dosiahnut najnizsia spotreba mcu?

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Květen 17 10:30:53 CEST 2005

Zdravim,
chcu po mne zariadenie napajane z vacsej "knoflikovej" baterky. Pozeral
som sa na spotrebu procesorov ktore puzivam. Napr. PIC16F627A by mal mat
vlastnu spotrebu cca 20 - 25uA pri napajani 3V a oscilatore 32kHz. Ma to
byt casovac, takze krystal tam potrebujem. Ta spotreba sa mi zda dost
velka - na rok to vychadza 220mAh. Je moznost pouzit RTC (spotreba 1 -
2uA), nastavit alarm a dat procesor do sleepu (100nA).  Ale zaujimalo by
ma, ako su na tom so spotrebou ine typy malych 8-bitov.

Takze otazka: poznate niekto procesor so spotrebou (vyrazne) nizsou ako
20uA pri tychto parametroch:
- oscilator 32kHz
- napajanie od 2V
- pocet I/O 8 az 16
- periferie ziadne, len nejake citace

Vdaka za odpovede.
jk.

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com