Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Sobota Květen 21 12:35:00 CEST 2005

> Uz jsem o neco malo chytrejsi, jeste to sice neni ono, ale kazda kapka je
> dobra:). Nicmene jsem trosku nebyl nadsen tim, ze tu kolovaly zminky o
> nastandardnosti oproti ANSI C u tech kraliku:(.

> No nevim, ja si s tim uz nejakou dobu hraji a zas tak nepohodlne to
> neni:).
> Plusem je, ze se vi, ze kdyz Atmel zajde, tak do te doby uz nejspis bude
> kompletni port pro Army. Prace tak nevyjde v nivec. Stejne tak si muzete
> udelat vlastni HW, bude-li Vam to milejsi:))).

Nebavi me odvracet nekoho od jeho viry a presvedceni. Nebavi me debatovat
o cemko-li, kdyz jediny existujici argument je prave ta VIRA.

Vy jste nekde neco o necem slysel a to je tak vse, pak jste si zacal hrat s
necim
uplne jinym a uz VITE - to je opravdu spickovy zaklad pro hodnoceni a
srovnavani :-)))))

Nechci Vam kazit radost, ale hral jsem si s Ethernutem davno pred "sockou na
Styxu"
A ani po vzniku Charona jsem bohuzel nenasel jediny rozumny duvod pro jeho
pouziti
NEVYRABIM  ho - tudiz mi neni jedno co za vynalozene prostredky na HW
dostanu.

V pripade nasazeni modulu me zajima predevsim pomer ceny a uzitnych
vlastnosti.
Pri srovnatelne cene dostavam s kralikem radove vic jak ve vykonu a
prostredcich,
tak v doprovodnych knihovnach, prikladech, rozsireni a podpore.

S pozdravem
MK