Domaci automatizace - zhrnutie variant

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 19 18:21:26 CEST 2005

Mala Kobyla wrote:
> Hlasuji pro variantu 2.

Dobre, zapisujem si. Zatial mam:
1. - 0
2. - 1
3. - 1
4. - 1

No prosim, hned na zaciatku nie je dohoda, takze akeze spolocne kroky?

> Na otazka/odpoved neudelate svetla.

Urobim, ale musi to byt troska prespekulovanejsie ako trivialne.
Ale nebudem to takto robit; ako som uz pisal, u mna je cista zbernica NIE.

> Navrhuji Aloha s odposlechem a
> potvrzenim kazde zpravy. nekamenujte me, jestli to neni spravny nazev. S
> RS485 souhlasim.

Co je to Aloha? Mozte to prosim rozviest?

> Padla tady pripominka, proc to nezkusit po 220. Ja myslim, ze by nemel byt
> problem, pripojit kus domu pres prevodnik 220V<->RS485.

No prosim, uz je to tu, uz sa siet deli, takze pokojne to miesto, kde sa
to rozdeli, dajte k CMS a do CMS dajte dost inteligencie na to aby
robila router. No a teraz abstrahujte od powerline modemu a urobte
takych vetiev viac a uz mate moj bod 3.

wek (svina)