Domaci automatizace - zhrnutie variant

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 09:58:24 CEST 2005

Hlasuji pro variantu 2.

>Asi v amaterskom ponati najbeznejsi pripad; pricom centrala (CMS) = PC.
V prvni fazi urcite. V dalsi fazi bych se nebranil portaci na ATmegu128 nebo
neco podobneho.

>Tu je multimaster zbytocny a moze sa implementovat protokol
>otazka/odpoved. Tym padom sa moze pouzit RS485. Protokol moze byt trocha
Na otazka/odpoved neudelate svetla. Navrhuji Aloha s odposlechem a
potvrzenim kazde zpravy. nekamenujte me, jestli to neni spravny nazev. S
RS485 souhlasim.

>asymetricky vzhladom na otazka/odpoved, ale nemusi byt a pokojne moze
>byt ten isty ako v pripade 1.

>Je nutna nejaka zaloha CMS.
Navrhuji celou sit pripojit k mozku domu pres konvertor RS485-RS232. Zaloha
se pak snadno da udelat treba notebookem.

Padla tady pripominka, proc to nezkusit po 220. Ja myslim, ze by nemel byt
problem, pripojit kus domu pres prevodnik 220V<->RS485.

MK2