Domaci automatizace - zhrnutie variant

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Čtvrtek Květen 19 17:52:38 CEST 2005

> tak zcela jasno. Pokud vynecham EZU, kterou chci resit jako profi komercni

Co je EZU?

>Jak chcete resit napajeni ?
Ja jsem jen amater:) Ja vymyslel zem, 12V, A, B. Umim si predstavit i zem,
24V, A, B. V kazdem modulu na napajeni dioda proti prepolovani. Delal jsem
pokusy se 75176 a sit (zem, 12V, A, B) a vydrzelo to vsechny mozny zkraty a
prohozeni (zkusim i 24V). PICy a 75176 maj minimalni odber, takze na 74LS05
bude minimalni ztrata a cokoliv dalsiho (rele, motory, zamky FAB) bude primo
na 12V. Zatim jsem nenasel vhodny kabel. Ty na zabezpeceni se mi zdaji moc
tenky. Na AB musi byt v klidu zaruceny stav.

>Jinak receno nepovazuji za vhodne reseni kdy modul ktery ovlada svetlo v
>mistnosti
>jako vedlejsi produkt umi merit teplotu v dane mistnosti a modul ovladajici
>nejaky ventil komunukuji jen s CMS. I kdyz v pripade toho topeni nemam
>jeste

Souhlasim s vami. Osobne mam predstavu techto modulu:
Snimace tlacitek  po 8 vstupech*
Spinac 220V po 8 kanalech (rele nebo triak) *
Ovladac topeni do kazde mistnosti (2x ledka, 1x tlacitko, 1x potenciometr,
termistor)*
-----------------------------------
Detekce zavrenosti + zamykani dveri *
Ovladani rolet, zaluzii a podobne *
Stmivac svetel po 8 svetlech (triak)
Dalkove ovladani

To co je nad carou potrebuju, co je pod carou mam vyhledove. To co ma
hvezdicku je tvoreno 75176+PIC+nutna bizuteria a SW je ve vsech techto
modulech stejny.

Vidite, ze nejsem takovy silenec, abych navesil vse cik-cak jak je to
nejblize:)))

MK2