Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 17 22:42:31 CEST 2005

Jestli se pro to da shnat Ada, tak proc ne :-) Ale vazne, asi by to
slo. Podle mne ale pro topeni neni vubec nutny ani vysoky vypocetni
vykon, ani RTOS, staci velka pamet. Podle toho co tusim se tam na
nejake vteriny nehraje, spis je nutne snadno naprogramovat slozity
regulator parametrizovany radou konstant. A podle toho, jak ve
skutecnosti vypada instalace kotle vybaveneho regulaci tam ty
konstanty nikdy nikdo nenaplni, maximalne je zhruba odhadne technik
pri instalaci, nemluve uz o nejakem jejich experimentalnim zjistovani
(baraky se obvykle dodelavaji na podzim, uzivatel je rad, ze to nejak
topi a ze uz muze bydlet/pracovat/pronajimat a jeste tam nechat
ctrnact dni pobihat chlapky s teplomery a jeste jim za to platit...).
Takze ty konstanty si system musi zjistit sam, musi se sam zacvicit na
nejaky obvykly provoz a jestli to bude na zaver pocitat vterinu nebo
tri dny je u tady dost jedno. Kazdopadne teziste bude v tom "vedet
jak" a do jiste miry take umet to naprogramovat.

Ales Prochaska

> Zdravim,

> Co trebas projekt Ethernut? Jede to na Atmega128, ted uz myslim i 256 a dela
> se port na ARMy. U toho ARMu(tusim) chybi pouze podpora Ethernetu, coz zde
> nevadi:). Staci si prilinkovat jen RTOS bez sitove vrstvy a hned je to
> mensi. Je to docela prijemny RTOS napsany v ANSI C(presneji gcc) a je docela
> radne zivy, pracuje na tom dost lidi z celeho sveta. Avsak subsystem priorit
> spousteni uloh není zcela dokonaly:(, ale funkcni a pouzitelny je:))).

> S pozdravem,
> 		Marek Pavlu

// >> Omlouvam se, nemel jsem byt tak linej, to ten tyden zacina, vyhledam si
> // to.
// >> MK2
> //
> //
// >> To jsem asi nebyl ja, ledaze bych v nejake euforii slibil neco v
// >> cem se nevyznam.
> //
// >> Ales Prochaska
> //
// >>> Pane Prochazko,
> //
// >>> pred nekolika dny jste se zde hlasil, ze si vezmete topeni. Jestli se
// >>> mylim,
// >>> omluvte moji pamet. Jakou platformu by jste pro Vase zarizeni pouzil
> // (PIC,
// >>> Predem dekuju za vasi odpoved
> //
// >>> MK2