Domaci automatizace

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Úterý Květen 17 19:57:47 CEST 2005

Zdravim,

Co trebas projekt Ethernut? Jede to na Atmega128, ted uz myslim i 256 a dela
se port na ARMy. U toho ARMu(tusim) chybi pouze podpora Ethernetu, coz zde
nevadi:). Staci si prilinkovat jen RTOS bez sitove vrstvy a hned je to
mensi. Je to docela prijemny RTOS napsany v ANSI C(presneji gcc) a je docela
radne zivy, pracuje na tom dost lidi z celeho sveta. Avsak subsystem priorit
spousteni uloh není zcela dokonaly:(, ale funkcni a pouzitelny je:))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu