Antituning pocitaca...

hw_cerny_tomas@centrum.cz hw_cerny_tomas@centrum.cz
Úterý Květen 17 21:38:22 CEST 2005

Dovolil bych si Vase tvrzeni zpochybnit, mam za to, ze "soucasne zdroje s
velikym ventilatorem" foukajicim vzduch od procesoru (dle provedeni case,
ale ve vetsine pripadu tak tomu je). Zkratka at uz od porcesoru nebo od
bocnice, rozhodne ze skrine do zdroje, tam kolem zebrovani chladicu a ven ze
zdroje.

u zdroje Fortron FSP350-60PN(PF) 350W , ktery mohu vrele doporucit, je to
tak 100%.

Tomas

PS: nevim, kam tam mam pripichnout smajlika, nikam se tam nehodi, ale fakt
ne nemyslim zle :-)

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 8:57 PM
Subject: RE: Antituning pocitaca...

Soucasne zdroje s velikym ventilatorem foukajicim dovnitr do bedny smerem na
procesor jsou  temer neslysitelne.

Dale je dulezite odstranit zkrat proudeni na ventilatoru procesoru. Tak jak
je to v normalnich PeCkach vetsina vzduchu vybehne od vrtulky ven a hned
zataci dolu a prez zebra chladice je opet nasavana pod vrtulku. Teplo od
procesoru je tak rozvadeno po bedne s malou ucinnosti a ventilator se to
snazi dohnat vysokymi otackami. Chce to na ventilator nasadit trubku a
nejlepe ji uplne vyvest z bedny. Nevyhoda tohoto reseni ovsem je, ze se do
bedny nasava daleko vice prachu z okoli.
Osobne mam navic doma pocitac za zdi (v takove komore, kterou v byte mame) a
je to naprosta labuz, kdyz clovek pracuje a je temer absolutni klid.

Jakub Serych