Antituning pocitaca...

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Květen 17 20:57:20 CEST 2005

Soucasne zdroje s velikym ventilatorem foukajicim dovnitr do bedny smerem na
procesor jsou  temer neslysitelne.

Dale je dulezite odstranit zkrat proudeni na ventilatoru procesoru. Tak jak
je to v normalnich PeCkach vetsina vzduchu vybehne od vrtulky ven a hned
zataci dolu a prez zebra chladice je opet nasavana pod vrtulku. Teplo od
procesoru je tak rozvadeno po bedne s malou ucinnosti a ventilator se to
snazi dohnat vysokymi otackami. Chce to na ventilator nasadit trubku a
nejlepe ji uplne vyvest z bedny. Nevyhoda tohoto reseni ovsem je, ze se do
bedny nasava daleko vice prachu z okoli.
Osobne mam navic doma pocitac za zdi (v takove komore, kterou v byte mame) a
je to naprosta labuz, kdyz clovek pracuje a je temer absolutni klid.

Jakub Serych