OT Domaci automatizace vytapeni - vitr

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Květen 17 19:16:59 CEST 2005

Dobry den,
asi nejtezsi na te elektrarne bude vrtule. Elektricky to nechci pripojovat
do site 220V chci s tim vytapet ci pritapet. Je to podle meho zatim prveho
nazoru ekonomictejsi i ekologictejsi nez TC.
Kdyz bude vitr, bude se topit, kdyz ne, tak pojedeme na jiny zdroj. Jsem na
kopci, tak doufam, ze vetru bude dost.

Po ostatni mechanicke ci elektricke strance to nebude snad tak tezky. Jen ta
vrtule-turbina, aby se to nechvelo, nehlucelo, melo spravne otacky, sousedi
neprotestovali, ... .

Jinak dekuji vsem za info.

Jirka

----- Original Message -----
From: <turby@chips.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 17, 2005 4:52 PM
Subject: Re: OT Domaci automatizace vytapeni - vitr

Zdravim,

 tusim, ze nekde v CR je cela farma vetrnych elektraren a je zrovna v
 konkurzu. Treba to budou rozprodavat v drazbe :o)

 Kdyz zjistite, ze vyroba el. energie z vetru je nekolikanasobne
 drazsi nez si ji koupit z rozvodu svuj plan urcite prehodnotie. Cele
 halo kolem vetru v CR je jen proto, ze ti co je stavi, dostavaji
 obrovske dotace. Neni to o energii ale o tech dotacich...

--
 turby@chips.cz