OT Domaci automatizace vytapeni - vitr

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Květen 17 13:35:53 CEST 2005

Dne úterý, 17. května 2005 09:37 <jirka7a@seznam.cz> napsal(a):
> Zdravim,
> chci se zeptat zda nekdo nema zkusenosti z energii z vetru. Moje predstava
> je malinka elektrarna, ktera nedava proud do site, ale pres elektricky
> kotel se vytapi.
>
> Zajima me predevsim, zda to nekdo ma a jak je to s vlny a rusenim sousedu
> ????

udelejte si svisly rotor, je mnohem jednodussi a v nasich zemepisnych sirkach
ma (= pri malych rychlostech vetru) velke otacky. Na jmeno si ne a ne
vzpomenout, linky z woken mam v nejakem manazeru co pod linuxem nejede.

Kdyz nikomu nereknete ze je to elektrarna, budou si vsichni myslet ze tim
plasite holuby a podobnou havet, takze nemusite shanet povoleni a kdovico
jeste.

--

                        Jaroslav Lukesh