Vzdialeny PC, was: Vodni chlazeni PC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Květen 17 16:48:16 CEST 2005

> a) kvalitni VGA prodluzka
> Kabel je velkeho prumeru (>8mm) a byva cerny, i kdyz
> to neni pravidlem.

Myslim, ze u naozaj kvalitnej VGA predlzovacky je cierna nevyhnutnostou.
Prenasa sa predsa obraz a hadam nechceme, aby sa nam do neho primiesalo
nieco z okoliteho svetla.

> b) smejd ...
> Kabel ma prumer okolo 6 mm a byva svetle sedy.

Pochopitelne, v smejde je vynechana cierna farba, ktora tvori znacnu
cast ceny - z toho rozdielu si potom generali globalizacie financuju
svoje neekologicke jety a jachty.

Prepacte, asi mi uz z tej roboty sibe.

wek

PS. Dobry bordel co sa tyka odrazov vedia urobit aj tzv. dataswitche,
najma ak sa skombinuju s uz tu spominanym tenkym kablikom.
PS2. S tym USB a lubovolnou dlzkou by som az tak nemachroval, taktiez
ani s paralelnym kablom. Tie normy nie su celkom blbost.