Vodni chlazeni PC

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 17 16:10:35 CEST 2005

Dusan Dolezal napsal(a):
> No tak nejak jsem to myslel, ale koukam ze jsem to dost blbe napsal. Otazka
> je jak poznat, ze je prodluzka kvalitni, ja tenkrat proste sel a nejakou
> koupil.

Rozdil je zcela zasadni (a myslim, ze to uz tady taky bylo):

a) kvalitni prodluzka ma signalove (RGB) zily stinene, tedy uvnitr
kabelu (ktery je cely stineny) jsou jednak dalsi tri stinene 75 Ohm
"koaxiky" a jednak zbytek zil (sync, identifikace, DDC apod.) ve forme
obycejnych kabliku. Kabel je velkeho prumeru (>8mm) a byva cerny, i kdyz
to neni pravidlem.

b) smejd je sice taky trochu stineny (folii), ale jen jako celek a
vsechny zily jsou vedeny obycejnymi kabliky pohromade -> preslechy,
nedefinovana impedance apod. -> obraz na ho.... Kabel ma prumer okolo 6
mm a byva svetle sedy.

Kvalitni prodluzky se vyskytuji velmi malo, vetsinou zglobalizovani
prodejci vubec ani netusi, co to vlastne chcete. Prakticky jiste je
dostanete v jiz zminovanem Krupu, maji tam i kabel v metrazi, kdybyste
si chtel prodluzku udelat sam.

--
Jirka