OT Domaci automatizace vytapeni - ekologie

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pondělí Květen 16 15:10:27 CEST 2005

Pro me bylo nejjednodussi krom vytapeni plyn (teplovodni vymenik) take
kamna:
- drevo je relativne dostupne,
- melo by byt i ekologicke.

A hlavne nemam to v soustave (zadny teplovodni vymenik) tj. kdyz se zavre
plyn ci vypne elektrina, tak hreje. (Vesnice je vesnice a nedavne zkusenosti
z HK, ... a jak to pak bude vypadat v obci s par cisly ).

Chtel jsem udelat i kanalky na vytapeni dalsich mistnosti, ale v dobe
projektu jsem nenasel zadneho odbornika. Chtel jsem jen pasivni proudeni
(bez ventilatoru, aby to nebylo zavysle na dalsi energii) do patra, bohuzel
neuspesne.

Pokud dneska nekdo planuje, tak doporucuji jiz ve fazi projektu si nekoho
najit napr. umisteni schodiste pro samovolne proudeni, mistnosti, ... .

Dale misto na rolety v okne, ...

Jirka