OT: MCU v autech Re: Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Neděle Květen 15 13:44:52 CEST 2005

Tak to ja bych s tim tenhle problem nemel. Verim, ze to totiz jako
vedlejsi efekt prinese zlepseni v takovych vecech jako je elektronicke
zvladani smyku apod. a co si vzpominam tak jsem v zivote dostal
nekolikrat smyk ale ani jednou mi nechcipla za jizdy elektronika.

Ales Prochaska