Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Květen 13 10:54:02 CEST 2005

Pavel Poucha napsal(a):
> Priznavam, ze me docela vzdy pobavite, kdyz horlite oproti automatizaci a
> globalizaci, a pak sem prijedete Oktavkou... Kazete pit vodu, ale sam pijete
> vino.
>
> Nebo uz jste vymontoval ridici jednotku a namontoval stary dobry karburator
> a sytic ? To Vas musi dost zlobit, ze nejaka lambda sonda vi lepe, jak
> davkovat palivo, ne ? :-)

Tak jo. Reagoval jsem na toto a takto:

> Ale houby, nedramatizujte to zase. Auta dost znam, mam x-te, soudobe, a
> urcite to neni do te miry, co pisete...

a dodavam:

1) ta Octavia (stejne jako rada dalsich aut) opravdu nema procesor v
kazdem elektromotoru - a to ani nahodou

2) globalizaci nebudeme rozvadet, k automatizaci (_v obytnem dome_) jsem
se vyjadril docela presne (netreba snad zase kopirovat to, co jsem napsal)

Jsou to proste moje nazory a pokud muzu, tak se jimi ridim. Budete se
mozna divit, ale lze zit v kontaktu s timto svetem (byt se mi nelibi,
ale je to nutnost) a pritom pouzivat to, co k tomu nezbytne musim a
zaroven si uvedomovat negativni stranky tech veci. Taky jsem kdysi temer
nekriticky obdivoval techniku a souvisejici pristupy, ale od te doby
(byt jsem porad v jadru technikem) se muj nahled na veci hodne zmenil.

Howgh.

--
Jirka