Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Čtvrtek Květen 12 23:19:20 CEST 2005

On Thu, 12 May 2005, Jirka wrote:

> Fraze opravdu jak z 50. let... Jsem zcela jineho nazoru. Ty plody jsou
> velmi casto pekne umele, kysele a trpke.

Obvykle proto, ze nejsou poradne zrale - at jiz proto, ze jejich predcasne
uvedeni do praxe bylo motivovano politicky ("zvladnout do konce
petiletky", "odstartovat pred klicovym Reaganovym projevem[1]"), nebo
ekonomicky (tzv. "time to market", za nimz obvykle nasleduje "service
pack" nebo dokonce "recall").

[1] viz Challenger

> Doufam, ze ne (tak, jak to myslite) a ze si clovek dokaze jednou konecne
> uvedomit, ze neni a nikdy nebude panem vsehomira. Kdyz ne, nabije si
> hubu a dobre mu tak.

Je nutno stale na pameti miti slova svateho Feynmanna, "Nature cannot be
fooled". Pokud tak neucinime, at jiz z neznalosti ci z chamtivosti, na
kokos nam i nasim klientum bude dano, neb Priroda jest soudce prisny a kat
nemilosrdny.

Jedine za tohoto predpokladu je mozne kontrolu nad vsehomirem nejen
ziskat, ale i udrzet, bez prehrsle doprovodnych zvukovych a svetelnych
efektu.