Lide, neblaznete! Re: Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Čtvrtek Květen 12 22:56:22 CEST 2005

> Fraze opravdu jak z 50. let... Jsem zcela jineho nazoru. Ty plody jsou
> velmi casto pekne umele, kysele a trpke.

Uvedomujes si, ze obdobne fraze jenze z let 80 tu pro zmenu papouskujes Ty
????
Jak se TY konkretne podilis na realizaci proklamaci, kterymi tu otravujes
????
- zivi te oprava elektroniky
- jezdis modernim autem
- toulas se po netu

Proc to proboha delas, kdyz je to proti tvemu presvedceni ??
Neni to spis tak, ze bys sice rad zil jak kazes, ale jsi moc pohodlny,
tak o tom jen zvanis :-))))))

> Doufam, ze ne (tak, jak to myslite) a ze si clovek dokaze jednou konecne
> uvedomit, ze neni a nikdy nebude panem vsehomira. Kdyz ne, nabije si
> hubu a dobre mu tak.

A uz tu zas mame preshuby dani - jen nam nejak zevseobecnilo :-))))

S pozdravem
MK