Jak funguji dalkace k autu

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Květen 10 13:31:57 CEST 2005

Jo je to takovy oval, ma dva cerne cudle s cervenou LED. Tlacitka jsou
hladka, plastova a vubec nevycnivaji. Typ AEV4202,AEV4203.

Je to hrozne otravne, obcas se to auto neodemkne, ale druhy den to zacne
fungovat. Nyni se to nerozeslo ani nekolikaty den.
Mam to hlavne k vuli tomu, kdyz taham tasky, abych nemusel smatrat s
klicema, znate to plne ruce tasek, ... .
S predchozim ovladacem, ktery jsem mel 7 let nebyl problem, jen obcas
vytekla baterka a rozezralo to gumovy cudlik.
Napsal jsem jiz vyrobci, tak uvidim. Kdyz bych vedel aspon jak to
sesynchronizovat tj. smacknout cudlik a zastrcit klicek do zapalovani, atp.

Jirka
----- Original Message -----
From: "Míra Beneš" <benes.m@stapro.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 10, 2005 1:11 PM
Subject: Re: Jak funguji dalkace k autu

Tak jestli je to takovy maly cely cerny jakoby do "V", s vetsim a mensim
cudlikem a cervenou LED, tak ten jsme meli original primontovavany do Fabie.

Nechtel bych tu dalku ani zadarmo. Nejdriv se rozsynchronizovala jedna
klicenka a po tydnu pouzivani i druha. Jednu dobu jsme s tim jezdili do
servisu kazdych ctrnact dni.

A to musim napsat, ze je matka nijak netrapila.

Mira