Jak funguji dalkace k autu

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Úterý Květen 10 13:11:07 CEST 2005

Tak jestli je to takovy maly cely cerny jakoby do "V", s vetsim a mensim
cudlikem a cervenou LED, tak ten jsme meli original primontovavany do Fabie.

Nechtel bych tu dalku ani zadarmo. Nejdriv se rozsynchronizovala jedna
klicenka a po tydnu pouzivani i druha. Jednu dobu jsme s tim jezdili do
servisu kazdych ctrnact dni.

A to musim napsat, ze je matka nijak netrapila.

Mira