Epoxy nebo lepidlo na vyssi teplotu

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Květen 8 21:08:32 CEST 2005

Petr Simek napsal(a):
> Zdravim,
>
> vysypal se mi termistor ktery meri teplotu chladici vody u auta. Rozpadlo
> se tam gumove tesneni/zarazka ktera drzi pritlacnou pruzinku ktera macka
> na ten termistor ve sroubovacim kalisku.
>
> Je to dost komplikovane, tak jsem to ustip, protaceni nebude, napred to
> zasroubuju a pak na to pripojim pres faston drat. takze zbyva vyresit
> problem cim to zalit aby ta pruzinka byla hezky zamacknuta.
>
> Normalni epoxy povolil po par minutach jizdy, potreboval bych neco na
> vyssi teplotu, ten motor pracuje pri 110stC. Nevite zda jsou takove
> [...]

1) zkusil bych spis silikonovy kaucuk (zarucena odolnost jak teplotni,
tak v odlupovani apod.), z hlediska koroze samozrejme neutralni typ

2) nebo zkuste najit vhodny typ epoxidu treba na
http://www.lepidla.nakupujeme.cz . Obecne pak plati to, ze kdyz v
podstate jakykoliv slusny epoxid naplnite treba sklenenymi mikrobalony
(k dostani napr. v modelarskych prodejnach jako plnivo nejen do
kyanoakrylatu), tak se standardne psana teplotni odolnost posune o dost
vyse.

3) i typy epoxidu plnene kovem (hlinik) byvaji nevodive, protoze v
suspenzi/vytvrzene hmote nedochazi ke vzajemnemu kontaktu kovovych
castic. Nekdy je u techto typu vyssi teplotni odolnost (podobny efekt
jako u plniva popsany vyse).

--
Jirka