Epoxy nebo lepidlo na vyssi teplotu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Květen 8 20:45:11 CEST 2005

Zdravim,

vysypal se mi termistor ktery meri teplotu chladici vody u auta. Rozpadlo
se tam gumove tesneni/zarazka ktera drzi pritlacnou pruzinku ktera macka
na ten termistor ve sroubovacim kalisku.

Je to dost komplikovane, tak jsem to ustip, protaceni nebude, napred to
zasroubuju a pak na to pripojim pres faston drat. takze zbyva vyresit
problem cim to zalit aby ta pruzinka byla hezky zamacknuta.

Normalni epoxy povolil po par minutach jizdy, potreboval bych neco na
vyssi teplotu, ten motor pracuje pri 110stC. Nevite zda jsou takove
epoxidy (epoxydy ?) ktere snesou trvale teplotu aspon 120stC ? Musi to
byt nevodive.