odběr AP

Jiri Drozd jirkonf@seznam.cz
Neděle Květen 8 19:38:54 CEST 2005

    Zdravim,
nebylo by lepsi (cistsi) dat tu 317ku k tomu Ovisu? Pak nemusite nic
nastavovat a zjistovat "kdy to zacne fungovat". Na tech 80m to prestane
fungovat (komunikovat) vzdycky, nebo jenom kdyz to napajite po tom
volnem paru TPcka?
   Jestli jenom pri napajeni po TP tak by mozna pomohlo pridat paralelne
k napajeni Ovise (samozrejme co nejbliz k nemu - to znamena na ten konec
TPcka ktery je u Ovise) kond tak 1000uF, pripadne jeste treba 100nF. I
to presunuti te 317ky k Ovisu by asi pomohlo.
   Jestli to nekomunikuje nad 80m i pri normalnim napajeni, tak je to
mozna tim, ze segment site na TP ma limit tusim 100m a ten Ovis proste
muze mit slabci budice...

JDrozd