Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Jirka zaloha@volny.cz
Sobota Květen 7 20:20:59 CEST 2005

Radek a Petra Vickovi napsal(a):

> [...]
> jak behem nekolika sekund kdy brzdite to do ty baterie nacpete zpatky (bez
> toho aby se z nich slikla buzirka). A dale hypoteticky lec dle meho naprosto
> bezny pripad - pri pojizdeni v ucpanem meste kdy - jste se rozjel po cervene
> a jedete na aku a v urcitem momnente pripnete spalovak - pak musite nejakou
> dobu jet na spalovak jenze v tu chvili prijedete k dalsi cervene - v
> bateriich mate malo. Co bude pak? A to nemluvim vubec o tom ze vam mezi tema
> dvema cervenyma jeste vlezou dva prechody kde musite rychle zabrzdit.

Myslim, ze neni nic jednodussiho, nez si domluvit testovaci jizdu u
prodejce - nabizeji to. A kdyz o to budete opravdu stat, doprovazejicimu
technikovi vemte lahev nebo tak neco a dohodnete si s nim vyrazne
prodlouzeni jizdy s tim, ze si ruzne extremni rezimy vyzkousite...

> To ze to neumim vyrobit a zkonstruovat neznamena, ze nejsem schopen zjistit,
> ze to nedela to co od toho chci nebo mi to neslouzi jak ma.
> Vetsina lidi take neumi napsat OS Windows, ale nadavaj na nej vsichni jak je
> strasnej.

To je pravda, ale tam je s cim srovnavat a lze mit alternativu. Prius je
zatim asi jediny. Tim tu kritiku pochopitelne neodsuzuju, jen bych k
tomu mozna pristupoval trochu jinak.

--
Jirka