Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell
Radek a Petra Vickovi
rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 18:56:04 CEST 2005
Vsak on to cas ukaze - Prius neni v provozu tak dlouho aby se mohlo neco
projevit.
Mimochodem to auto bude mnohem narocnejsi na vyrobu a tedy i zatizeni
zivotniho prostredi bude vyssi nez normalniho - ma vsechno co spalovak plus
hromadu dalsich veci navic - plus vyroba 56kg aku.
Hlavne jsem zvedavej na tech 7let zaruky na baterie - zatim se vsude bezne
garantuje 6 mesicu coz mi prijde dost rozdil...
RadekCX
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
> Sent: Saturday, May 07, 2005 6:41 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell
>
> pozrite, ja taketo veci neriesim. Byvame pod horami, takze v
> zime je tu pomerne zima, v lete je zase dole kde mame pracu
> velmi teplo.
> Mam referenciu vo vedlajsej kancelarii. To ze si kolega kupil
> uz druhy model priusu vravi o tom ze to auto ma nieco do
> seba. Nebudem sa hadat ani presviedcat, povedal som co od
> neho viem a to je asi tak vsetko. Ked chcete hladat problemy
> chyby a chytaky tak hladajte, mne je to jedno.
> Chcete si pocitat? Pocitajte si, porovnavajte si. Vidim ze to
> funguje, clovek je spokojny a to mi uplne staci.
> Takto mozme vymenovat X zavad, problemov a slabych miest aut
> s klasickymi spalovacimi motormi. Je to len plkanie o nicom.
> Ja osobne som uz pevne rozhodnuty, ze moje dalsie auto bude
> hybrid. Nie pre to, ze niekto vypocital, ze uz po 30-rokoch
> prevadzky usetrim za benzin, ale preto ze taketo auto
> poskytuje rovnaky ale vacsinou vyssi komfort ako "klasicke"
> auta a hlavne - robim nieco pre ekologiu. Cenovo je to len
> jemne drahsie ako auto porovnatelnej kategorie so spalovacim motorom.
> -howgh-
> balu
>
>
>
>
>
> Radek a Petra Vickovi wrote:
>
> >ono je to opravdu zajimave a vubec netvrdim, ze to nemuze
> fungovat, ale
> >je tam dle meho dost spornych bodu, ktere zrejme ukaze az provoz
> >
> >Take mne npada jak je resen treba teplotni rezim motoru a i
> baterii -
> >vzhledem k tomu, ze NiMH maji dosti znacne problemy pod bodem mrazu
> >(coz se tady u nas nekdy i stava) tak to muze byt dost
> prusvih (jiste
> >jste si uz vsichni vyzkouseli digitak na mraze s NiMH).
> >
> >Takze rano po mrazive noci nastartujete spalovak pac v
> baterii nebude
> >zhola nic a budete muset pockat nez je spalovak nahreje, aby
> je vubec
> >slo nabijet
> >- a ono se tech 56kg bateri nejakou dobu nahrivat bude - no a to ja
> >treba uz jsem v za tu dobu v praci...
> >
> >RadekCX
> >
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> __________ Informace od NOD32 1.1089 (20050505) __________
>
> Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
> http://www.nod32.cz
>
>
Další informace o konferenci Hw-list