Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell
Daniel Valuch
daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Květen 7 18:40:33 CEST 2005
pozrite, ja taketo veci neriesim. Byvame pod horami, takze v zime je tu
pomerne zima, v lete je zase dole kde mame pracu velmi teplo.
Mam referenciu vo vedlajsej kancelarii. To ze si kolega kupil uz druhy
model priusu vravi o tom ze to auto ma nieco do seba. Nebudem sa hadat
ani presviedcat, povedal som co od neho viem a to je asi tak vsetko. Ked
chcete hladat problemy chyby a chytaky tak hladajte, mne je to jedno.
Chcete si pocitat? Pocitajte si, porovnavajte si. Vidim ze to funguje,
clovek je spokojny a to mi uplne staci.
Takto mozme vymenovat X zavad, problemov a slabych miest aut s
klasickymi spalovacimi motormi. Je to len plkanie o nicom. Ja osobne som
uz pevne rozhodnuty, ze moje dalsie auto bude hybrid. Nie pre to, ze
niekto vypocital, ze uz po 30-rokoch prevadzky usetrim za benzin, ale
preto ze taketo auto poskytuje rovnaky ale vacsinou vyssi komfort ako
"klasicke" auta a hlavne - robim nieco pre ekologiu. Cenovo je to len
jemne drahsie ako auto porovnatelnej kategorie so spalovacim motorom.
-howgh-
balu
Radek a Petra Vickovi wrote:
>ono je to opravdu zajimave a vubec netvrdim, ze to nemuze fungovat, ale je
>tam dle meho dost spornych bodu, ktere zrejme ukaze az provoz
>
>Take mne npada jak je resen treba teplotni rezim motoru a i baterii -
>vzhledem k tomu, ze NiMH maji dosti znacne problemy pod bodem mrazu (coz se
>tady u nas nekdy i stava) tak to muze byt dost prusvih (jiste jste si uz
>vsichni vyzkouseli digitak na mraze s NiMH).
>
>Takze rano po mrazive noci nastartujete spalovak pac v baterii nebude zhola
>nic a budete muset pockat nez je spalovak nahreje, aby je vubec slo nabijet
>- a ono se tech 56kg bateri nejakou dobu nahrivat bude - no a to ja treba uz
>jsem v za tu dobu v praci...
>
>RadekCX
>
Další informace o konferenci Hw-list