K623 kde koupit nebo nahradu

Prichy prichy@volny.cz
Pátek Květen 6 14:13:28 CEST 2005

:-)
Pane Jirko, celkem vas chapu, ale opravdu jsem nechtel, aby nekdo
vyresil muj problem
za mne :-) To zarizeni neni pro me az tak prioritni (nemam zatim cas
vice badat), jen jsem chtel
vedet, zda budu schopen u nas sehnat trandak, ktery je na prach.

Jinak k tomu  know-how je to samozrejme vase svate pravo.

Jen pro zajmavost, i kdyz jde v tomto pripade o privat. vec, tak napr
v praci (delam ve firme - nadnarodni kolos produkujici 50% z toho, co
je na kdejake desce), je to tak: mrknu na to, najdu zavadu, ktera tluce do
oci (tranzistor cernoch, trafo cernoch apod. :-D),kouknu kolik stoji
soucastka
(jen v pripade, ze jde o velmi drahe zarizeni) -> zjisteni ceny
zarizeni, pokud je to
nejaky 200$ = nezabyvam se, ztrata casu, objedna se cely kousek. Pokud
jde opravdu o drahou vec, nakoupi se dily (pokud je to mozne, stroje jsou
rv. od 1965-1985). Pokud neni mozne sehnat= hledani jine cesty.

Vim, ze patrite do "stare skoly" elektroniku, ale ja pri udrzbe cca 250-300
ruznych zarizeni mi zkratka nepozbyva cas na nejake hlubsi analyzy :-)

Dneska je to uz proste tak, ale priznavam, ze pri teto vymenarine
se clovek moc neprocvici :-)

Diky Prichy