K623 kde koupit nebo nahradu

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Květen 6 13:29:37 CEST 2005

Prichy napsal(a):
> Hm, bohuzel. Tranzistor je z driveru krokoveho motoru
> Vexta UD2115. Na schema ci dokumentaci jsem se jiz
> zde ptal (bez odpovedi).
> Jedine co vim je napajeni 100 V AC. Motor je do 2A.
> Tento tranzistor je tam jeden, asi PWM? Nevim
> Je u nej kondour 220mikro/200V elyt.
> Na tranzistor jeste "pichnuta" dvojita dioda s oznacenim CTG-32R.
> Na pohled vypada, ze je tez v elektronickem nebi. Uz cetim stejne
> problemy i s touto soucastkou :-)
>
> Diky za jakoukoli radu.

Podivejte, to ma dve urovne: bud Vam natvrdo dam par tipu na nahradu (na
webu si to ale stejne dobre najdete sam) s tim, ze pokud je problem
nekde hloubeji (jako ze casto byva), tak Vam to stejne nepobezi. Nebo
proste ten obvod analyzujete, nakreslite, poslete sem, pak nad tim
budeme badat.....a nejsem si jisty, ze nekam dospejeme. Takova vec
proste patri do ruky nekomu, kdo ma znalosti a vybaveni a vyresi to "na
klic".

Jeste si dovolim poznamku: me podobne veci zivi, takze se dost rozpakuju
  pri podobnych zalezitostech zdarma a verejne "rozdavat rozumy". Ted
nemam na mysli radu kolegovi (to je oboustranne a jde o formu barteru),
jde spise o bezplatne vyuky a "tutorialy"... Ono know-how je to, co se
dnes plati (nastesti)...

Tim nechci rict, abyste mi to poslal/privezl, prace mam spis nad hlavu.
Jen jsem chtel, abyste pochopil realitu.

--
Jirka