VGA tester

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Květen 6 12:08:41 CEST 2005

> Dotaz byl puvodne zameren asi trochu nekam jinam a ja jsem taky napsal,
> ze reseni bych videl zhruba asi na urovni te ruske konstrukce s tim, ze
> by to mohlo mit nektera rozsireni. Mam-li byt konkretni, tak bych to
> videl na moznost zmeny nekolika "pevne zadratovanych" frekvencnich modu
> v ramci jednoho testovaciho obrazce. Nemam ale vubec tuseni, zda se to
> da realizovat v ramci jednoho PICu, jak to bylo zrejme mysleno.

- jeden rotacny enkoder na volby obrazca
- jeden rotacny enkoder na volbu predzutych rozliseni; posledna poloha
je "variable"
- v tejto polohe dalsimi 4 enkodermi sa meni H/V frekvencia a sirka H/V
sunchr. pulzu
- inteligentne zobrazenie zvolenych parametrov na 2riadkovom LCD.

Ak sa nezacne zabrdat do zbytocnych podrobnosti (1pixel siroka zvisla
ciara), tak to do PICka alebo lubovolneho mcu v ramci lepsej diplomky
IMHO natlacit ide.

wek