VGA tester

MK info@mcu.cz
Pátek Květen 6 12:00:50 CEST 2005

> O tom ja nediskutuju, to je vec navrhu obvodu s CPU/CPLD/nevimcim a to
> neni moje parketa. Smaozrejme cim vic je toho nastavitelneho, tim lepe
> (jo, vcetne sirek sync. pulsu - ale nejen to, mozna i parametry "front
> porch" a "back porch", ktere udavaji posun sync. pulsu od
> aktivni/zatemnovaci casti radku/snimku atd.). Jinak se to samozrejme
> dela tak, ze se uzivatelsky predem definuji jednotlive frekvencni mody a
> mezi temi se pak prepina - "plynula" realtime zmena v ramci beziciho
> jednoho modu je az dalsi stupen a neni zcela nezbytna (i kdyz by pro
> [...]

Aha, tak to jsme si ale vubec nerozumneli, ja nabyl presvedceni, ze jsi
se rozepsal o tom "co by bylo uzitecne" a ne o rozsahu diplomky :-((

Ale jinak to vubec nemusi byt sileny a komplikovany projekt :-)))
Ono se v podstate jedna jen o par prednastavitelnych citacu a posuvnych
registru generujicich synchronizaci a kombinacni logiku, ktera na zaklade
techto citacu generuje vlastni obrazec na monitoru.
Osobne bych to spis videl na to CPLD, kde se vse necha pohodlne udelat
bez ztraty kyticky, a maly jednocip, ktery se postara o ovladani a pripadne
zobrazeni stavu

Tak nejak je jednodussi vyjit z maximalistickeho reseni a orezavat funkce,
na vlastni slozitosti designu v CPLD se to nijak zvlast neprojevi.

S pozdravem
MK