Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pátek Květen 6 10:42:37 CEST 2005

Ja jsem tam taky puvodne chtel mastit nejake LCDcko, ale kdyz jsem tak
premyslel, jak to nejlip ovladat, tak mne napadl dotykovy displej, a pak uz
byl jen krucek k tomu vrazit tam rovnou Palm. Mate krasny velky dotykovy
displej a programovat se to taky bude pohodlne. Takze jsem koupil asi za
tisicovku starsi Palm IIIx (myslim ze nejaky slusnejsi displej by nebyl o
moc levnejsi)  a dobastlim k tomu akorat nejaky interface, ktery bude
komunikovat s cidly a pres seriak to posilat do Palmu. A na zdi to myslim
bude taky vypadat celkem dobre.

Dusan Dolezal