Domaci automatizace

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Pátek Květen 6 10:23:01 CEST 2005

> Zatimco vyt tady vymyslite blbosti typu kelimek, tak ja tu ted predelavam
> vse na CAN. Domaci automatizace me tu uz v baraku beha pres 4 roky
> po RS485, ale ted jsem se zase odhodlal udelat upgrade (tedy je to spise
> tim, ze me k tomu dotlacil zakaznik, ktery mel o cely system zajem). Nove

Proc jste opustil RS485 a presel na CAN?

> reseni ma spoustu zajimavosti. Uz mam hotove osvetlovaci jednotky na CAN,
> ovladaci klavesnici, GPRS komunikator pro zabezpecovacku (funguje
> jako GSM brana + prenos pres GPRS nekam na PCO). Ted tu tvorim jadro
> vseho,
> kde bude ARM + Ethernet pro prime ovladani z Internetu, ktere

Ja zvazuju ATmega128 + display z kopirky nebo PC + normalni display, ale
stale mi vychazi lepe PC.  Proc jste se rozhodl pro ARM?

Do ARMu moc nevidim, tak se predem omlouvam za blbou otazku. Asi k ARMu
pripojite nejaky display. Je na ARM k dispozici nejaky okenni OS?

Predem dekuju

MK2