Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?
Snail Instruments
snail@iol.cz
Čtvrtek Květen 5 17:39:30 CEST 2005
>Oèistit mechanicky hliník od toho sajrajtu co je na nìm, vodièka na
>pajeni hliníku, poøádnì prohøat a pocínovat hliník. Na mìd chytá cín
>dobøe. Na pouzdro diody zas pomohla vodièka na pájení nerezu. Upøímnì
>øeèeno, vìt¹í obavu mam z toho pájení na pouzdro diody, neb tam to
>prohøátí nemohlo být dle mého gusta, pøece jen pod pouzdrem je køemík a
>ten by nemusel vytr¾et.
>
> Dodr¾et technologii jak pí¹e Jirka je u opravovaného bloku v domácích
>podmínkách nereálné.
Shrnuto - kdybyste se misto sborky a rozborky alternatoru venoval necemu co
umite, mohl jste mit za stejnou dobu vydelano na ctyri takove alternatory
uplne nove :-)
J. Hanzal
P.S. Podobnou zkusenost jsem nabyl pri deaktivaci imobilizeru - asi dva dny
jsem prolizal kabely pod palubni deskou a pak jsem se nechal odtahnout do
elektrickeho servisu, kde jim bylo blby rict si vic nez ctyri stovky (cili
meli to tak za pul hodinky sfouknuty).
Další informace o konferenci Hw-list