Proklety alternator do Felicie - nebo nemehlo pred autem?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 17:37:42 CEST 2005

Očistit mechanicky hliník od toho sajrajtu co je na něm, vodička na
pajeni hliníku, pořádně prohřat a pocínovat hliník. Na měd chytá cín
dobře. Na pouzdro diody zas pomohla vodička na pájení nerezu. Upřímně
řečeno, větší obavu mam z toho pájení na pouzdro diody, neb tam to
prohřátí nemohlo být dle mého gusta, přece jen pod pouzdrem je křemík a
ten by nemusel vytržet.

 Dodržet technologii jak píše Jirka je u opravovaného bloku v domácích
podmínkách nereálné.

Radek

On