Vydrzely to?

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Květen 5 12:00:48 CEST 2005

Ja si myslim, ze vubec nejste paranoik, pouzivame v praci nejake
vysoce svitive bile ledky a stavalo se nam, ze casem odchazeli,
nakonec se zjistilo po zkousenostech a konzultacich, ze to je
prave zachazeni s nimi, jsou citlive na statiku a pokud je berete
jen tak volne do ruky tak nektere z nich nacnete a oni pak odkraceji
casem do vecnych lovist, jakmile se s nimi zaclo zachazet jako
s elektrostatickym soucatsky je pokoj.
To jen tak na okraj, u ledek je to docela drsny co ? Od te doby
jsem paranoidni taky, jinak driv me to taky moc netrapilo.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: <hwm-land@xmail.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, May 05, 2005 9:52 AM
Subject: Vydrzely to?

Zdravim konev,
jakou mam sanci, ze kdyz mi prisly 74HC* obvody a MOSFET tranzistory "volne
sypane" v igelitaku (nenapichane do antistaticke podlozky nebo do alobalu),
ze to prezily?
Doufam, ze jsme paranoidni, ale ja to vse picham do vodive penovky....
Diky,
Marek

Reklama: Když večer nevíš s kým, tak já poradím.
http://new.openads.cz/adclick.php?bannerid=6&amp;zoneid=4&amp;source=&amp;dest=http%3A%2F%2Fwww.tojsemja.cz